Pelaburan

Tidak tahu ada akad baru simpanan Tabung Haji?

Korang tahu tak, apa akad lama dan apa akad baru? Korang setuju kah akad baru tu? Ye lah kan tiba-tiba tukar akad. Kita pun tak

Read More
Pelaburan

PERTUBUHAN EBIT LEW, ASMA HARUN TIDAK BAYAR ZAKAT?

Sekarang ni banyak pertubuhan kebajikan yang tumbuh terutama selepas berlaku musibah kepada saudara-saudara seislam dan mana-mana yang memerlukan. Contohnya semasa Perintah Kawalan Pergerakan tahun 2020,

Read More
Pelaburan

BANK ISLAMIK MAKAN RIBA?

Ramai yang nak membeli tapi tak berwang. Nak memiliki tapi perlu berhutang. Ramai yang nak harga tunai perlu sama dengan harga ansuran. Tapi ramai yang

Read More

View More